zaterdag 25 februari 2012

kwasten

In januari heb ik een facepaint (schminck) cursus gedaan van 3 avonden bij Constance van http://www.constancepaintingstudio.nl/. Dat was behalve erg gezellig ook erg leerzaam. Er ging een wereld voor me open! En hebberig, dat werd ik daar ook. Want met die mooie kwasten ging het natuurlijk sowieso al veel beter dan met mijn veredelde verfkwasten. Constance had haar kwasten in een rol die de kwasten beschermd en waardoor je ze handig meeneemt. De laatste avond heb ik die bestudeerd en dit is mijn versie, uit het hoofd nagemaakt.


De binnenkant is van badstof (mijn moeder had nog wat liggen) en de buitenkant is van een lief stofje wat ik van een vriendin uit Canada kreeg omdat ze het echt iets voor mij vond (dat klopt!)

Groetjes
Christel

Geen opmerkingen: