zondag 19 februari 2012

opruimen

Het koude weer van de afgelopen weken daagde uit tot schaatsen maar ook tot lekker binnen blijven en opruimen. Dus de lapjes/restjes kast uitgezocht en dan moet ik ook altijd beslissen over een aantal dingen. NU iets mee gaan doen of anders toch echt weggooien. Restjes stof vind ik altijd lastig want tja, je weet maar nooit wat daar nog eens mee kan.
Van een hele stapel restjes in blauw uiteindelijk alvast mee aan de slag gegaan voor Koninginnedag. Dan moeten er fietsen versierd en dan realiseer ik me ieder jaar opnieuw dat ik daar iets meer mee had kunnen doen. Dus het ligt er alvast, 4,5 meter in blauw/wit met oranje band (nog van oma) en een vleugje rood.
Daarna dan ook maar de wat grotere restjes blauwtinten verwerkt, 1,70 meter, voor... eh... je weet maar nooit?

Nu even wat minder tijd, de woonkamer wordt gestucd morgen dus het huis is een rommel want alles moet uit de kamer..

groet,
Christel

Geen opmerkingen: