maandag 26 maart 2012

jarig deel 3

Zaterdag is het zover, de kleine dame wordt 3. Tijd dus voor deze mama om door te gaan met de kado's. De meneer van het hout heeft nog een kassala in de winkel gemaakt, foto's van de ingerichte winkel volgen dit weekend. We hebben al enorm veel winkel/keukenspullen dus ik moest goed bedenken wat daar nog bij kon. Dat zijn dus vooral dingen geworden waar de kleine dame dol op is, wie weet gaat ze er ook wat beter in het echt van eten.
strikjes macaroni want dat gaat erin als koekjes..

 Gebakken ei, bij voorkeur op zaterdagochtend met de meneer van het hout
 Eindeloos veel kopjes thee drinken, in verschillende smaken
En vlees, want tja, dat eet ze altijd wel op!

Nu nog de vlaggenlijn afronden en een traktatie verzinnen..

groet,
Christel

4 opmerkingen:

Rianne zei

Fantastisch! Superleuk zeg. Ik wil ook wel zo'n gevuld winkeltje hahaha

Groetjess


p.s. Wouter vond je huisje ook megaleuk!

Unknown zei

Wat leuk! Hier ook een echte vleeseter! Moet ook nodig weer eens verder met het vilten voedsel voor mijn dochter!

Christel zei

Wie weet in je nieuwe huis Rianne? Vast nog wel ruimte in je scraphok. Leuk te horen dat Wouter het ook leuk vond (ik dacht nog, hij is vast niet van de roze bloemetjes, laat ik dat maar niet nemen)

Christel zei

Dank je. Ik ben benieuwd wat jij er nog voor/bij gaat verzinnen!