zaterdag 24 maart 2012

Stoffenmarkt

Een tuin vol spelende kinderen en even een blog tussendoor. Gisteren was er stoffenmarkt in de buurt en toevallig waren er in afgelopen week net wat mensen die een opdracht plaatsten. Dat komt dan heerlijk uit, veel stof kunnen kopen in opdracht. Al viel dat bij een van de opdrachten ook wel tegen, ik had er nog geen duidelijk beeld van en hoopte dat ter plekke te krijgen.. nou nee dus. Uiteindelijk wel een stofje gekocht maar of dat het ook wordt? Ik weet het nog niet.
Dit is een deel van de buit. De jongensstofjes hebben nog geen doel maar ik vond ze te schattig om te laten liggen. Dat geld ook voor de lintjes, kun je daar ooit teveel van hebben? Nou ja, misschien ook wel maar ik bezwijk altijd weer.
Na deze mooie dag hard aan het werk om de verjaardagskado's af te maken want volgende week wordt de kleine dame toch echt 3 en het is allemaal nog niet af.

Geniet van het lekkere weer!
Christel

1 opmerking:

Marina zei

Dat piratenstofje heb ik ook in het oranje, ik vond het ook zo leuk dat ik er ook wat van mee nam, ook nog zonder doel en lintjes daar ben ik ook gek van en nee die kan je niet genoeg hebben, komt altijd wel ergens van pas.