zaterdag 14 april 2012

Het resultaat

Jawel, de afmaakdag had het gewenste resultaat. Meer dan dat zelf!
Er zijn 3 vlaggenlijnen af en verpakt

Roos en Lieve waren een nieuwe ervarig, meestal zijn het 'knal'-kleuren, de vlaggenlijnen. Deze oma koos echter heel bewust voor lieve stofjes voor haar lieve kleindochters!

Deze vlaggenlijn was een 'kavel' vanuit een veilig voor het goede doel. De koper kocht iets zonder precies te weten wat, na enig overleg is dit het resultaat geworden, hopelijk is de koper tevreden. Dat blijf ik een spannend moment vinden..
 Een mooi envelopje eromheen en op weg.
Ook de kwastenrol is klaar, die gaat morgen via via naar de eigenaresse. Het moest een echt meidenstofje zijn, dat is in ieder geval gelukt. Nog even een envelop naaien zo.
Dus dacht ik gisteravond; AF! Dan kan ik nu bezig met iets anders, nl. bedenken wat ik met mijn collega's ga maken in de viltworkshop tijdens de teamdag (iets wat ik heel spannend vind maar daarover vast later nog meer). Dit blijkt echter niet waar te zijn, er is een nieuwe opdracht voor een vlaggenlijn. Prima, ik ga vrolijk verder!

goed weekend!
Christel

ps. er was zelfs nog tijd om de luiken van het speelhuisje een eerste laagje te geven en te starten met een project wat er al heeeeel lang ligt. Mijn weekend is nu al helemaal goed!

1 opmerking:

Rianne zei

Goed bezig! Lekker productief geweest jij!

Ik ben wel benieuwd naar je workshoppies op de teamdag hoor! Ik was voor jouw workshoppie bijna terug gekomen van vakantie.. :)