zaterdag 26 mei 2012

Berkenhout

De meneer van het hout is gaan stapelen met berkenhout, dat ligt er dan 'zomaar', in onze tuin. Terwijl hij ermee stapelde, verzon ik iets anders, ik wilde er graag dunne schijfjes van. Waarom? Dat weet ik nog niet precies, vooral omdat het er zo mooi uit ziet.
 Gestapeld onder de tuinbank op de veranda.
 Vastgemaakt als een hek bij het speelhuisje.
Schijfjes als versierde labels aan het verjaardagskadootje voor oma.
Wat zal ik er nog meer mee verzinnen?

Fijne dag met dit mooie weer in een lang weekend!
Christel

ps. Ik heb alweer geluk, ik won de Give Away van haar !

2 opmerkingen:

Marina zei

Ik hou ook van de structuur van berk, zo mooi!
En gefeliciteerd met je winst!

Nance zei

Een wat grotere schijf, touwtje eraan om het op te hangen......spijker erin om een vogelvoerballetje aan het hangen....

dikke knuf van mij!