zaterdag 9 juni 2012

Dit weekend (2)

Dit weekend begonnen we met een goederenmarkt
waar de kleine dame tot onze verwondering voor een puzzel met auto's koos en de grote dame helemaal gelukkig werd van nog meer Donald Ducks. Die worden hier namelijk verslonden! In de houten kist rechts allerlei plastic groenten, die hadden we nog niet (genoeg). De kist zelf wordt gerecycled, daar kom ik binnenkort op terug. De verf was nog niet droog toen de meneer van het hout in diezelfde schuur ging schuren dus 't moet opnieuw..
De zinken bak kun je niet goed zien maar die is mòòi!

Daarnaast moest er natuurlijk ook hier iets gedaan worden met de oranjekoorts voor de wedstrijd van vanavond. De oranje/witte -vormpjes had ik nog uit een mega-pak en de marsepein werd met een lange houdbaarheidsdatum weggedaan naar Pasen want paashaas op de verpakking. Kwam prima van pas vandaag!
 De meneer van het hout bedacht met de grote dame dat we een tribune konden maken in de kamer. De dames mochten alle (!!) knuffels mee naar beneden, de plank werd leeggemaakt, het kastje ook en daar stonden ze, met ons voetbal te kijken...
Ze passen trouwens niet op 1 foto, het zijn er vele meer.

Fijn weekend!
Christel

ps. Mijn volgende bericht is het 60ste, dan doe ik ècht een Give Away!

4 opmerkingen:

Nance zei

Whahah, de knuffels nog heel na die nederlaag?!
Helaas ben ik er zelf niet meer aan toegekomen om naar de rommelmarkt te gaan. Zag je schoonzus ook al met dr handen vol lopen.
Jij nog ruimte voor een opknappertje? een rietenpoppenwagen. Goed te doen en gratis voor u!!

liefs Nance

Nicole zei

Oh wat leuk, al die knuffels! Helaas heeft het niet echt geholpen...
Ik ben superbenieuwd naar jouw give away.
Je maakt zoveel leuke dingen en je hebt zoveel leuke ideeen dus dat wordt vast wel wat!

Christel zei

Dank voor het compliment, ik vind het best spannend! Vanavond meer over de Give Away..

hipinholland zei

Haha, wat een leuk idee van de meneer van het hout!