zondag 17 juni 2012

Dit weekend (3)

Dit weekend deden wij mee aan de EENDaagse sterrit. Dat betekent vanaf diverse punten in Nederland naar hetzelfde punt in Nederland en elkaar daar ontmoeten. We reden met 20 eenden achter elkaar en waren een bezienswaardigheid zo bleek. Het zag er gezellig uit en dat was het ook.

Ter plekke is het dan auto's kijken (voor de meneer van het hout) en voor ons ook uitgebreid picknicken want het weer was enorm opgeknapt. Lekkere dag zo!

Fijne week!
groetjes
Christel

4 opmerkingen:

Mariska zei

Leuk al die auto's bij elkaar....jullie werden vast goed bekeken.
Ik heb helaas van de kraamkadootjes geen foto's maar ik zal mijn zus vragen om er foto's van te maken zodat ik ze jullie toch even kan showen. Ze hebben het shirtje met zijn naam erop geflockt al uitgepakt en een jip en janneke serviesje, dat laatste had ik natuurlijk gewoon gekocht bij de Hema. Er zit nog een gebreide beer in (heeft mijn zus gemaakt) en ik heb er nog een zelf gemaakte speenkoord tussen zitten. Verder ga ik nog aan de slag met een groot speelkleed maar daarvoor mag ze de kleuren zelf uitzoeken....ik zal er een foto van maken voordat ik hem geef :-)

Anoniem zei

Hé die blauwe eend is de onze! Was inderdaad een mooie dag met veel leuke eendjes.

Christel zei

Tja anoniem, nu ben ik natuurlijk heel benieuwd wie je bent! Die blauwe eend of die met de jeu de boules ballen? Jammer dat we dat niet wisten van elkaar!

Anoniem zei

ik kwam op je blog terecht door de vilten auto-hangertjes, door verder lezen zag ik onze net opgeknapte 2cv op je foto's. het is de blauwe zonder de ballen.