zaterdag 16 juni 2012

Sunshine Award

Ik won een Award bij haar


en ga blozen bij de woorden die ze erbij schreef. Dank je wel Nicole!
De award betekend dat ik 10 vragen mag beantwoorden en de award door mag geven aan 10 andere bloggers. Eerste de vragen maar..

1. Wat is je favoriete dier?
Ik heb niet echt een favoriet dier.
2. Wat is je favoriete getal?
17
3. wat is je favoriete non-alcoholische drankje?
cola-light, thee
4. Facebook of Twitter?
Facebook maar nog liever bloggen
5.Wat is je passie?
creatief bezig zijn, lezen, snowboarden
6. Geven of krijgen?
Vind ik allebei heel leuk!
7.Wat is je favoriete patroon?
dat wisselt enorm, op dit moment het uiltje
8. Wat is je favoriete dag van de week?
een dag waarop niet zoveel moet, veel kan en weinig afspraken staan
9. Wat is je favoriete bloem?
lelietje van dalen, fluitekruid, tulp, pioenroos, viooltje, passiebloem.. heel veel!
10.Wat is je favoriete land?
Dat hangt er vanaf wat ik wil doen, Oostenrijk, Engeland (Wales), Nederland, Frankrijk

En dan mag ik de Award doorgeven aan 10 anderen.
1 Mijn-tje zou ik graag de Award willen geven omdat ze zo mooi schrijft, maar haar blog lijkt verdwenen..
2 Riannew
3 handigean
4 vanbinnen-styling
5 hipinholland
6 readkapke
7 honderdprocentheppie
8 madebysan
9 mamarina-blog-marina
10 mamavanvijf

Waarom zij? Omdat ze me inspireren, omdat ik om hun blog moet lachen, omdat ze zulke leuke dingen maken, mooie plaatjes hebben enz. enz.

groet,
Christel

4 opmerkingen:

100%heppie zei

Dank je Christel ! Altijd fijn om waardering te krijgen. Wat is je armbandje leuk geworden !

Marina zei

Dank je wel! En het is wederzijds hoor!

Unknown zei

Heel erg bedankt voor je waardering Christel. Ik vind het vooral erg leuk om op mijn blog die dingen te delen die ik zelf erg mooi vindt. En vind het erg leuk als mensen zoals jij dat waarderen! Ik geef de award niet door omdat ik niet kan kiezen uit al die geweldige woonblogs die ik zelf waardeer....mijn favorieten staan al in mijn bloglijst!! ;) Groetjes Greta

Unknown zei

Dank je! Ik geef hem ook niet door maar helemaal niets ermee doen kan ik natuurlijk ook niet maken, wordt vervolgd! Enneh, ik kom hier ook graag hoor!