zaterdag 25 augustus 2012

Als hout en draad bij elkaar komt...

Alweer even geleden had een collega een uitdaging voor me die ik wel aan wilde gaan. Haar dochter werd 4 en was helemaal fan van 2 broekjes die ze echt niet meer paste en die veel gedragen waren. Mijn collega wilde graag de letters van haar naam en dan iets met de stof van die broekjes gedaan. Beetje spannend vond ik het wel want tja, een echte misser maken kon niet, zo groot zijn broekjes maat 92/98 nu ook weer niet.
Het was al een tijdje af maar nu is de dochter ook echt jarig geweest en heeft ze het in ontvangst genomen. Dan mag ik het dus ook laten zien!


 Van de restjes die toen nog over waren maakte ik nog een hartje voor aan de verpakking en beplakte ik een opschrijfboekje. Kleine meisjes hebben tenslotte belangrijke dingen op te schrijven!
Wat ik begreep van mijn collega was het een succes. En voor de meneer van het hout en mij dus een mooie samenvoeging van zijn hout en mijn draad..

Fijn weekend,
Christel

Geen opmerkingen: