woensdag 22 augustus 2012

vlechten

Onze camping was op een boerderij, een plek waar we vaker komen en het heel prettig vinden. Dit jaar gaf de boer 'workshops'.. dat klinkt duur maar het betekende dat hij me wel wilde leren om een mand te vlechten. Die uitdaging ging ik graag aan!
Op een mooie warme dag mocht ik in de koele schuur kijken wat hij deed en het proberen na te maken. Stapje voor stapje en onder supervisie werd het langzaam maar zeker een mand.
Nu het af is weet ik dat het geen kunstje is wat ik kan leren in een lange middag (weet alleen al niet waar ik de 'tenen' 2 weken in een bad moet laten liggen) maar ik ben stiekem wel een beetje trots op mijn zelfgemaakte mand!


groet,
Christel

1 opmerking:

Unknown zei

Wat leuk! Dat wil ik ook nog eens doen, maar was vast niet hier in de buurt?! Laat je het resultaat ook nog even zien?