vrijdag 21 september 2012

Recycleren

Hebben jullie al gelezen dat het weer de recycleer-weken zijn bij Boomie? Ik vind het superleuk en inspirerend om te lezen wat zij doet met oude kleren en hoe besmettelijk dat werkt in blogland.
Een uitdaging dus? Ik heb het geprobeerd, echt waar... maar ik kan het niet!
Geen oude kleren? Oja, zat wat de dametjes niet meer passen. Maar kleren worden vooral gereycled bij ons. Het gaat naar kleinere kinderen in ons netwerk, van de grote dame gaat het terug in de doos totdat de kleine dame het past en alles wat overblijft gaat op transport naar Polen of Hongarije.
Het gaat me aan het hart om in leuke kleding te knippen om iets anders te maken, terwijl ik de kinderen in die landen ook leuke kleren gun!
Dus hoe leuk en inspirerend, ik volg het maar laat het mijn deur voorbij gaan.

groet,
Christel

ps. Doe jij mee? Ik ben benieuwd wat je maakt!

Geen opmerkingen: