vrijdag 30 november 2012

Het tweede Sinterklaaskado; prinsessenrugzak

Begin november zag ik hier een mooi omschrijving waar ik me aan durfde te wagen. De kleine dame krijgt een prinsessenbarbie, die lag er al een tijdje en helaas was de doos verkleurt. Prima barbie maar niet meer weg te geven zo. En toen kwam haar patroon dus voorbij! Hoe super is het dat iemand zo iets duidelijks wil plaatsen, daar de moeite voor wil doen.
Nu zou ik ik niet zijn als ik het patroon wat naar mijn hand zette want met het opruimen was ik prinsessenstof tegengekomen, ooit eens van de kringloop meegenomen.

De kleine dame is in haar element; roze en prinsessen, wat wil je nog meer als je 3 bent...

groet,
Christel

3 opmerkingen:

Busje vol bijou zei

Een prinsessentas voor je prinsesje,mooi hoor en heb ff bij haar gekeken,moet mijn naaimachine maar es afstoffen.....in het nieuwe jaar maar hahahaha,heb ik een 'goed voornemen'!!
X

Happy in red zei

Wow, helemaal SUPER!!!!
Groetjes,
Esther.

Happy in red zei

PS. Van de week ontving ik je leuke envelopje, echt heel leuk!! De inhoud komt deze week van pas!!
Esther.