woensdag 14 november 2012

Lapswap

Ook hier kwam de spannende envelop van de lapswap aan die ByKris organiseerde. Zo leuk om ook zoveel mensen daar over te zien bloggen deze dagen.
Ik kreeg lapjes van Kris, Anja (blogloos en helaas ook geen emailadres om te bedanken.. dus Anja, als je dit leest; Thanks!),
Josette en Janneke. Beiden zonder blog maar wel met email.
Nu nog broeden op wat ik er van ga maken, daar ga ik dan zeker over bloggen.
 
Hoe een klein idee groot kan worden, wat een effect heeft Kris hiermee bereikt!
 
groet,
Christel

5 opmerkingen:

Mijn Tijdverdrijf. zei

Ja leuk hé, ik heb mijn lapjes ook gekregen. Zit ook al de hele tijd te denken wat ik er mee kan doen.

Groetjes, Agnes.

Round Robin Project zei

hoi , je hebt op het verkeerde blog een reactie gezet, haha. Ik ben Kris van de kaarten en het Robin Magazine enzo, maar heb niets met lapjes :)
ipv van bykris-art, moet je bykris.blogspot.com hebben :)

Maar het ziet er leuk uit, succes!

Kris

HAA! zei

Bedankt voor het mooie lapje met egeltjes! Binnenkort gaat mijn jongste zoontje naar de kleuterklas en het stofje lijkt me ideaal voor een boekentasje!

elle-bee zei

Hoi Christel,
Ik heb van jou een lapje gekregen, lila met roosjes, echt een schattig lapje.
Weet nog niet precies wat ik ervan zal maken, maar dat komt vanzelf wel:)
Leuke blog heb je, en natuurlijk heel leuke spulletjes in je winkel!
Ga je vanaf nu volgen, zou het leuk vinden als je ook eens bij mij komt kijken.
Groetjes,
Letty

Anja zei

Hoii! Ik ben Anja, en had er helemaal niet aan gedacht mijn emailadres achter te laten, maar leuk om te zien waar mijn stofje terecht gekomen is! Veel plezier met je lapjes!
Groetjes,
Anja