woensdag 21 november 2012

Restjes

Deze dagen staan in het teken van restjes verwerken, maar tjonge wat zit dat weer me in de weg. Op werkdagen ben ik gewoon niet thuis met daglicht en kunstlicht.. daar worden de foto's niet beter van.
Restjes dus, omdat het goed is voor het mileu, de portemonnee maar vooral ook omdat het zo leuk is om er iets mee te bedenken.
 Een rij enveloppen van mooie pagina's die al een tijd lagen te wachten.
Twee kransen van het papier van de schoenkadootjes met daarin een 'chocoladeletter' van speelmais (zo gebruiken we de niet populaire kleur bruin ook nog eens)
 Van andere restjes maakte ik theezakjes en een uiltje voor een lief meisje en haar mama.

En die pakjes gaat Sinteklaas versturen, dus een label eraan van een niet meer gebruikt memorie en in een hergebruik doosje.
Niet op foto's maar wel gedaan; van alle kaarsresten nieuwe kaarsen gemaakt. De grote dame was ziek thuis dus moest ik een karweitje in de kamer/keuken verzinnen.

groet,
Christel

1 opmerking:

Rianne zei

Jeetje ik dacht dat jij alles "op een rustiger tempo" moest doen vandaag... Ik vind het behoorlijk productief!

Ik moet vrijdag maar eens een creadag houden geloof ik..