zondag 18 november 2012

Ster

De meneer van het hout is ook de meneer uit het land van de sneeuw en de bergen. Vol onsteltenis vertelde hij dan ook eerder deze week een de man die omkwam in een lawine, zo ervaren, een skibouwer, zoveel trips al gemaakt. We waren samen diep onder de indruk.
Voor mij kwam het nog meer binnen toen bleek dat het haar man, haar lief bleek te zijn. Ik volg haar blog vanaf het begin dat ik blog, zonder dat we elkaar kennen, maar dat voelt dan toch wel een beetje zo.

Voor haar, omdat we hen niet kennen, maar ons verbonden weten.

Christel

2 opmerkingen:

Nicole zei

Via een ander blog heb ik het verhaal gelezen. Wat verschrikkelijk om zoiets mee te maken! Ik ken haar niet, ook niet van het bloggen. Maar ik had een brok in mijn keel toen ik het las. Je moet er niet aan denken...
Daarom; geniet! We weten niet voor hoelang we dat kunnen doen.

nance zei

verschrikkelijk...je zal het bericht maar thuis krijgen....knuf!