woensdag 23 januari 2013

Weer terug

Na een paar weken niet bloggen en minder internetten ben ik weer terug. Vol plannen, voornemens en ideeën.. en die ga ik de komende tijd natuurlijk met jullie delen. Allerlei dingetjes gemaakt en bedacht, uitgevoerd of voorbereid. En we gingen op vakantie, op wintervakantie, met z'n viertjes.
Het was heerlijk!!

groetjes
Christel

ps. Ik kan niet anders dan de woordverificatie weer aan zetten, er komt veel spam binnen op het ogenblik. Sorry voor het ongemak, ik vind het zelf ook vervelend.

5 opmerkingen:

Nicole zei

Welkom terug, Christel! Wat super dat jullie zo'n fijne vakantie gehad hebben; de fotocollage is erg leuk! En gelijk jouw blog maar even een skihut-look gegeven??? Ik ben benieuwd wat we van je gaan zien de komende dagen/weken/maanden (vooral niet te veel druk hihi!) dus tot blogs!

Tinie zei

Prachtige foto's heb je gemaakt. Fijn dat de vakantie zo lekker was. Ik ben benieuwd wt je allemaal voor plannen hebt, maar ik hou je blog in de gaten. Tot gauw, Tinie

Anoniem zei

Zo te zien hebben jullie het heerlijk gehad!
..en wat een mooie fotocollage.
Ben benieuwd naar je plannen en wat je allemaal gaat maken.
Vervelend toch die spam, zit er bij blogger geen optie die dat automatisch voor je tegenhoudt?
Groetjes,
Letty

Kris zei

lekkere vakantie gehad zo te lezen!
weer nieuwe energie!

lien zei

Wat heerlijk zo'n wintersportvakantie! Hier gaat het helaas weer dooien, jammer.
leuk dat je op mijn blog was. een fijne avond!
Groetjes Carolien