vrijdag 1 februari 2013

Waar blog jij?

Dinsdag blogde Nicole haar blogplek en beloofde ik dat ik dat ook zou doen, als die griep over was. Nu is die griep nog niet helemaal over (wees maar blij dat dit niet ingesproken is want mijn stem klinkt heel bizar), maar ik kon wel even de tafel opruimen. Want ik blog vooral aan de tafel in de woonkamer:
Al is die tafel dus meestal niet zo opgeruimd! Vaak liggen daar stiften, lijm, stickers, vele gemaakte kunstwerken, alles wat mee is gekomen van school of de peuterspeelzaal (nog eventjes!), post en alles wat we op een dag nog meer verzamelen. Daar middenin de laptop, mèt stekker want de accu is stuk, vaak een kopje thee (maar ik kan geen thee -met honing- meer zien nu met die griep) en mijn digitale camera.
 
Waar blog jij?
Christel

1 opmerking:

Nicole zei

Dit lijkt mij een heerlijk plek; zo aan de keukentafel. Ik blog dus ook aan de eettafel maar omdat we plek voor 6 hebben maar maar met z'n 4en zijn, kan de laptop lekker blijven staan. Wat schijnt het licht gezellig op de tafel! En oh, die bank is ook toppie!