vrijdag 8 maart 2013

Lente-geluk

Het was zo heerlijk, het begin van de week... en toen moest ik natuurlijk gewoon werken. Wetende dat het alweer gaat vriezen en misschien zelfs sneeuwen haalde ik toch gisteren de winterdingen weg. Klaar ermee, Lente in huis!
 
 
De lente-letters maakte de meneer van het hout vorige lente, het leuke dingen rekje eronder is van pas gelden. De bloemen zijn van lieve mensen om mij heen, omdat ze vonden dat ik het nodig had (wat wel klopte deze week). Verwend dus met lente-geluk, genieten!
 
Fijne dag met nog wat zon,
Christel

3 opmerkingen:

Vera de Gries zei

Geniet van al het mooie lente geluk in jou huis! Het ziet er prachtig en fris uit!

Liefs!

P.S. de letters zijn super leuk, weer een idee erbij. Ik heb namelijk ook zo'n soort plankje aan de muur...

Van Agnes. zei

Ziet er heerlijk uit! Geniet ervan, en niet teveel naar buiten kijken, hihi

Groetjes, Agnes.

Maaks-Els zei

Wat gezellig!