zondag 17 maart 2013

Stok achter de deur

'k Heb een voornemen en dat ga ik hier delen als stok achter de deur. Ik ben namelijk heel goed in steeds nieuwe dingen uitproberen, nieuwe dingen maken enzovoort maar afmaken... er liggen nogal wat onafgewerkte restjes hier. Soms omdat ik even niet meer wist hoe verder, vaker ook omdat ik dan geen zin heb om voor een klein stukje een andere draad in de naaimachine te doen, omdat er iets anders tussendoor komt en ik het dan weer vergeet. Daardoor slipt mijn mooie kamertje dicht, groeien verzamelingen van dingen die nog af 'moeten'.
Dus nu heb ik me voorgenomen om eerst vanalles af te maken voordat ik weer aan iets nieuws begin. Uitzondering zijn verjaardagskadootjes en opdrachten natuurlijk, dat dan weer wel.

Dus hierbij heb ik mezelf voor het blok gezet, wordt vervolgd!

Fijne dag,
Christel

4 opmerkingen:

Vlinderknoopje zei

Dat ken ik... ik ben altijd bezig... maar geraak veel te weinig achter mijn naaimachine koop veel stofjes maar wanneer ga ik daar iets van maken:)

Ben blij dat ik niet alleen ben!

Maaks-Els zei

Dit is heel herkenbaar hoor!! Maar ik heb laatst ook alles afgewerkt (of weggedaan als t niks meer kon worden...), daarna goed opgeruimd en het werkt een stuk prettiger! Ik neem me nu voor maar 1 ding tegelijk te doen. Tenminste, 1 naai- / 1 haakwerk! Lukt nog niet helemaal hoor! SUCCES!

Anoniem zei

Oohhhh, dit is zo herkenbaar!
Heb het me ook al zo vaak voorgenomen.
Misschien omdat je het nu op je blog hebt gezet..wie weet helpt dat.
In ieder geval heel veel succes!
groetjes,
Letty/Elle-Bee

Anne-Marie zei

Oei, dat klinkt wel bekend....