dinsdag 5 maart 2013

Vogelhuisjes

Onderweg voor mijn werk kwam ik langs de A. Dan kan ik natuurlijk gewoon doorrijden, theoretisch gezien dan, want ik ben altijd benieuwd wat ze in huis hebben.
Deze keer kwam ik thuis met (o.a. want daar bleef het natuurlijk niet bij) een pakket vogelhuisjes maken, 12 vogelhuisjes voor €1,-. Dat moesten de dametjes natuurlijk meteen proberen;


 
Daar mocht ik wel over schrijven maar dan wilden ze allebei hun eigen foto.. oké dan. De bovenste is van de grote dame, de onderste van de kleine dame (met hulp van mama). Ze zijn erg lief geworden, die minihuisjes.

Groet,
Christel

6 opmerkingen:

Unknown zei

Die heb k ook een keer gemaakt leuk hè!

Anoniem zei

Kende ze niet..schattig hoor!
Groetjes,
Letty

Tinie zei

lekker gefröbeld met de dames. mooie huisjes!! Lieve groet Tinie
P.S. heb je al afgesproken met G?

Nicole zei

Altijd gevaarlijk om die winkel binnen te stappen! Die huisjes zijn 12xleuk! Super voor een verjaardagsfeestje.

Vlinderknoopje zei

heel lief... fijn om te maken!

Maaks-Els zei

Wow dat is gaaf! Misschien vanmiddag ook even gaan kijken, lijkt me wel leuk voor een kinderfeestje.