zondag 20 oktober 2013

Herfst en een verjaardag

Een oplettende meelezer attendeerde mij er via Facebook dat Hout&Draad vandaag 3 jaar bestaat. Niet dit blog maar wel het plan. Drie jaar geleden kwamen een aantal dingen bij elkaar en waagde ik de stap om iets opener te zijn over een stukje van mijzelf, mijn creativiteit. Er werd op FB ook meteen gespeculeerd over taart en kadootjes. Terecht eigenlijk wel. Taart hebben we dit weekend gegeten, de grote dame won een taart met haar plankje van het Rad van Avontuur. Geen foto daarvan, de taart is al op...
En de kadootjes? Daar ga ik over nadenken.. ik beloof een Give Away (maar noem nog even geen datum). Wordt vervolgd...
Voor nu een foto van de herfsttafel waar we ook binnen vanaf de bank goed zicht op hebben.
 
 
 


Fijne week!

Christel

2 opmerkingen:

nancy zei

knuf!!!

Rianne zei

Wow echt al weer 3 jaar?
Ik weet gewoon nog dat je het vertelde bij een nieuwjaarsontbijt...