zondag 27 oktober 2013

Herfstvakantie

We gebruikten een paar dagen van deze herfstvakantie om nog één keer te gaan kamperen. Afscheid nemen van het kampeerseizoen doen wij het liefst zo laat mogelijk en deze herfst heeft daar enorm bij geholpen. 

 
We gingen naar zee, Julianadorp aan zee. De perfecte camping voor ons, klein en binnen 10 minuten lopen waren we op het strand. Zee is bijzonder voor ons uit Flevoland, behoorlijk ver weg dus we komen er maar af en toe. En dan woensdag aankomen met zo'n harde storm... heerlijk!! Precies wat ik nodig had om mijn hoofd wat leger te laten waaien.
De bovenste foto's zijn de dametjes met ontzag voor de golven, linksonder ons heerlijke minihuisje, rechts een 'familieportret', zoals altijd zonder dat we echt herkenbaar zijn. Flauw misschien maar onze privacy is me lief... m'n werk brengt met zich mee dat ik liever niet herkent word als ik hier blog. Niets persoonlijks dus voor jullie...

Fijne week,
Christel

4 opmerkingen:

Rianne zei

Ooooh wat heerlijk zo lekker uitwaaien op het strand! Groot gelijk!

Mariët zei

De foto's bevestigen je mondelinge verslag van jullie uitwaaivakantie. Heerlijk !

Tinie zei

Fijn dat je even tot rust bent gekomen. Mooie foto's, vooral die van de schaduwen op het strand. Lieve groet Tinie

Anoniem zei

Ja heerlijk he ,even uitwaaien aan zee.en met jullie leuke caravan .wij waren iets verder ,op het eiland.