zondag 3 november 2013

Beetje helpen

Via via heb ik contact met Feest voor NOP , zie haar FB pagina via de link. Zij verzamelt spullen die als kadootjes kunnen dienen voor kinderen die niets hebben, geen sinterklaas kunnen vieren als er niets gebeurd.
Zo deed ze een oproep voor knikkerzakken. Ik begon alvast



 en gebruikte allerlei lintjes en bandjes om het af te maken. Koord en gekleurde koordstoppers had ik wat te weinig. Tegenwoordig plaats ik dan een oproep op  mijn hout&draad FB, dat levert vrijwel altijd een reactie op. Zo heb ik van een oud-collega (meer dan 12 jaar geleden) al eens lintjes toe gestuurd gekregen, gaf mijn collega leuke groene veters mee en had ik eerder deze week een van mijn vele nichten aan de telefoon om te overleggen wat ik kon gebruiken uit haar voorraad.  Een andere nicht had me al eerder gevraagd of ik interesse had in de stoffen die zij weg deed. Natuurlijk! Dat zijn de leuke kadootjes bij zo'n actie! Zo werd het een beetje een familie-actie Claske en MariĆ«t!

Herken je dit?

groet,
Christel

4 opmerkingen:

kreamade zei

Wat een leuk idee! Fijn om andere kinderen blij te maken!gr. Hennie

Tinie zei

Geweldig als je zo andere kinderen kunt helpen. Ik doe ook een projectje voor prematuurtjes in Zweden. Geeft een goed gevoel. Lieve groetjes Tinie

Anoniem zei

Wat een leuk idee.super.heb bewondering en respect voor je Christel!!!!

Claske zei

Leuk om m'n lapjes hier terug te vinden