woensdag 27 november 2013

Pinterest en Sinterklaas

Sinterklaas is hier een favoriet feest. Daar hebben de dametjes ook niet heel veel keus in misschien, ik ben zelf al jaren fan. De grote dame weet sinds deze zomer van het grote geheim, een nieuwe en bijzondere fase. Ze doet nog steeds vol overgave mee maar geeft ook dikke knipogen als de kleine dame niet kijkt. Het meest gefascineerd is ze door de dubbelrol van mij en haar oom op 5 december zelf.. dat ik al jaren 's morgens vroeg het huis uit ga onder het mom van 'sportdag op mijn werk' en dan hele andere dingen ga doen op een school zo vlakbij... dit jaar mag ze even komen kijken hoe dat 'sporten' er dan uitziet.

Dit jaar is Pinterest een grote bron van inspiratie. Zo maakte ik op basis van o.a. deze pin
deze krans voor bij de voordeur van mijn moeder.
Voor de pyromanen onder familie en vrienden maakte ik op basis van deze pin en restjes kaarsvet


Deze pin zag ik al toen het blad uitkwam, het plan was weggezakt na een jaar of wat maar lang leve Pinterest.. al gaf ik ook hier wel mijn eigen draai aan (natuurlijk op hout, gezaagd door de meneer van 't hout).
Ze hangen voor het raam aan de tak met pakjes, klompen enz.


Mocht je het leuk vinden om te zien wat ik verder pin dan zie je dat hier.

Wat heb jij gemaakt n.a.v. Pinterest?

groet,
Christel




5 opmerkingen:

Tinie zei

Nou, je bent lekker bezig geweest. Gezellige tijd, alhoewel wij hier meer op Kerst zijn georiƫnteerd sinds het geheim uit is gekomen. Lieve groetjes Tinie

kreamade zei

Wat een mooie dingen allemaal, ik ga je maar eens even volgen op pinterest... gr. Hennie

Lifestyle by Marion zei

Pinterest is zo'n heerlijke bron van inspiratie. Ik ben je daar gaan volgen hoor :)

Janina - Elke dag zaterdag zei

Hoi Christel, ik heb je net gemaild over de swap ;) Als je nog vragen heb dan hoor ik dat wel.
Groetjes, Janina

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik heb een kanten kleedjes jurk gemaakt nav pinterest, waar ik heel veel leuke commentaren op heb gekregen op de Elf Fantasy Fair :).
By the way je pinterest link hier doet het niet ;).