woensdag 11 december 2013

Kerstornamenten-swap

Zij organiseert dit jaar een kerstornamenten-swap en in een onbewaakt moment gaf ik mezelf op om mee te doen. Nog geen idee met wat maar het idee is zo leuk. Eerst nog wat bepaald door Sinterklaas speelde het nog niet zo, al kwam al snel het zeurstemmetje opzetten. 'kan ik wel iets origineels/moois verzinnen, zou het wel goed genoeg zijn, de anderen maken vast iets mooiers/originelers/ingewikkelders/creatievers' enz. enz. En vervolgens verschenen er via Pinterest de meest prachtige creaties, dodelijk voor mijn durf.
Wat me gered heeft is dat het mijn eer te na was om niets op te sturen, da's namelijk nog naarder dan iets te simpels in te sturen. Dus stuurde ik dit op


en hoop maar dat het aan de verwachtingen van de anderen voldoet (of dat blijkt dat ik mijn eigen lat -alweer- veel te hoog heb gelegd.

Nu afwachten wat er terug komt per post.. spannend hoor.

groet,
Christel

9 opmerkingen:

kreamade zei

Oh zeg, Christel, hoe herkenbaar!! Ik hou wel van jouw ornamenten hoor! Leuk gemaakt! gr. Hennie

Janina - Elke dag zaterdag zei

Hoi Christel, heel herkenbaar hoor. Maar ze zijn prachtig! En vandaag bij mij aangekomen.
Maandag gaat de retourenvelop jouw kant op.
Enne, enorm bedankt voor de hanger die je er voor mij bij hebt gedaan. Was natuurlijk echt niet nodig, maar ik vind 'm erg leuk. Ga er een mooi plaatsje voor zoeken!
Groetjes, Janina
Elke dag zaterdag

rianne zei

Ja heel herkenbaar :) En wat eerlijk. Maar wat een mooie hangers heb je gemaakt!! Heel stijlvol.

Unknown zei

Als de ontvangers hier niet blij van worden weet ik het ook niet meer!!

Unknown zei

Hoi! Via via kwam ik op je blog terecht. Ik ga je volgen! Je hebt een fijne blog.
Je hangers zijn echt heel erg leuk daar worden 4 dames vast heel erg blij mee! Groetjes, Lotte

lucie zei

Ik vind je hangers reuze leuk! En ik heb de mooiste van je gekregen met de swap! Die met het hertje.
Dank je wel, hartstikke leuk!

Mapi zei

Bedankt Christel voor je prachtige kersthanger die tussen de pakjes zat die Janina voor mij bij elkaar had gezocht.Ik ben er erg blij mee , mooi van kleur, turqoise, een van mijn lievelingskleuren.
Ik wens je een hele fijne Kerst en heel veel geluk, liefde en wijsheid voor het Nieuwe Jaar !

Liefs
Mapi

Effie zei

Ik vind ze prachtig, dankjewel. Ik was een van de gelukkigen :-D

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Ik was even terug aan het lezen op mijn blog (krijg tegenwoordig niet meer alle reacties per mail binnen) en lees dat je mijn blauwe postzegel engeltje hebt mogen ontvangen.
Ja ook ik had dat probleem hoor, de postzegel engel viel me meteen in, maar vond het ook wat minnetjes...wat postzegels op een engeltje plakken. Maar mijn vader had zoiets 'dat is toch uniek, wie maakt nu zoiets?!' En ja daar had hij gelijk in, dus gewoon aan de slag gegaan en leuk om te horen dat je er blij mee bent.
En ik zie hier ook al blije reacties op jouw creaties, zie je dat het vanzelf goed komt! Ik zag net ook hele leuke creaties in de nieuwere blogposts dus niet meer twijfelen aan jezelf hoor!
Warme groetjes van Susan