zondag 22 december 2013

Mooie kadootjes van de swap

Welkom nieuwe volgers! Leuk om te zien hoe het aantal langzaam maar zeker blijft groeien.

Ik deed mee aan haar swap en stuurde deze hangers naar haar toe. Lieve reacties lieten jullie achter op mijn berichtje en op Facebook, dank daarvoor.
Dinsdag was er bij de post een envelop.. de dametjes wilden hem heel graag meteen openmaken maar moesten van de meneer van het hout wachten totdat ik uit mijn werk was. Lastig hoor, dat werk van mama's.
Wat een kadootje is zo'n envelop, met 4 ornamenten en een kleinigheidje van Janina. Het is allemaal meteen in de boom gehangen.



Dank je wel curly creative , Effie Maakt , Susan en juffertje in het groen (ik weet niet precies welk blog van haar is).

Nogmaals dank Janina voor het organiseren!!

groet,
Christel

2 opmerkingen:

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Wat ziet mijn hanger er leuk uit op je blog, geniet maar lekker van al dat moois wat je in je flop vond! Warme groetjes van Susan

Juffertje in het Groen zei

Graag gedaan, Christel! Fijne kerstdagen en een creatief 2014!