zondag 1 december 2013

Sinterklaas en webwinkels

Ieder jaar probeer ik een deel van de Sinterklaas-kado's  zelfgemaakt te hebben of toch minstens zelf bewerkt. Dit jaar deed ik onder andere inkopen bij Dotties Design , ik heb daar al eerder besteld en vind dat zij super leuke dingen hebben.
Zo maakte ik de hangers die er al heel lang lagen af met kettinkjes van hen, stickers van hen (en doosjes waar ooit de visitekaartjes van 't werk in zaten)



De kleine dame heeft haar ketting (met uil) al in haar schoen gehad en was minstens net zo blij met haar doosje...

De knipjes bij hen vandaan (waar ze helaas mee gaan stoppen) doen het bij ons ook heel goed als schoenkadootjes:


Bij Inpakken en uitdelen bestelde ik vooral dingen om het nóg leuker te maken w.b. inpakken, o.a. de sinterklaasjes om aan de kadootjes te hangen en jute voor de krans van Sinterklaas. Ook kocht ik daar prachtig vilt voor kerst.

W.b. verder recyclen maakten we voor opa

 
met een mokje van de kringloop en hergebruikt kaarsvet.  Dat zetten we dan bij onze schoen zodat Zwarte Piet het kan inpakken en bij de kadootjes voor opa en oma kan doen.. jawel, dat werkt nog bij de kleine dame..

Ik ben benieuwd naar jullie favoriete webwinkels voor materialen.

Groet,
Christel


2 opmerkingen:

kreamade zei

Leuk zeg! Vooral de knipjes, zulke schattige stofjes. gr. Hennie p.s. voor o.a. mooi kant en touw kijk eens bij Kind van Holland

Smieke zei

Wat heerlijk als je kind nog helemaal in de sint zit. En wat een leuke oplossing om te zeggen dat Sint dat dan weer mee neemt voor bij opa. Geniet er van