woensdag 25 december 2013

Winterhuisje

Op vrijdag zijn de meneer van het hout en ik (nog) allebei vrij terwijl de dametjes gewoon naar school moeten. Af en toe is er zo tijd voor iets extra's. Pas togen wij naar een groot tuincentrum in de buurt om inspiratie op te doen. Ik zag meer dan mogelijk is om na te maken, te gebruiken om het net even anders te maken enz. De meneer van hout plaagde mij daar mee, dat ik eigenlijk geen tijd meer had om te kijken omdat ik naar huis wilde.. om vervolgens thuis de schuur in te gaan en daar de rest van de middag te blijven. En met resultaat!!
Het begon met een blokhutje... daarmee was de inspiratiebron aangeboord en kwam er nog veel meer mini-spul uit zijn handen. Hiermee is het klaar zegt hij (maar dat zei hij gisteravond ook al en toen kwam er nog een tafeltje bij).


Het leuke is ook nog eens dat vrijwel alles is hergebruikt, het is afvalhout, stokjes die eigenlijk allang weggegooid zouden worden, dieren van de dametjes enz. Bovenal is het sfeervol! Eigenlijk gaat het steeds meer lijken op het droomhuis van de meneer van hout..

Wij dromen bij het huisje van winter, sneeuw en bergen en nemen even vakantie om vooral voor die sneeuw te duimen. Ergens in januari blog ik verder..

Fijne dagen voor jullie allemaal met goede wensen voor iedereen die je lief is!

Groet,
Christel

3 opmerkingen:

Nicole zei

Wauw Christel, wat heeft manlief dit mooi gemaakt! Dat is nou echt "handen en voeten geven aan een droom" en hij kan het echt heel goed! Fijne vrije dagen. Er zou veel sneeuw komen daar in de Alpen!

Unknown zei

Wat sfeervol en alweer zo'n handige "hubbie" in blogland. Geniet er van en tot in het nieuwe jaar!

Anoniem zei

Wauw zeg, wat ontzettend mooi! Fijne dagen en geniet lekker van de sneeuw!