zaterdag 7 december 2013

Zo blij met..

Pakjesavond... en ik kreeg het Flow book for paper lovers


En ja, daar word ik dus echt heel blij van. Al die mooie printjes, papiertjes, labels, stickers enz. enz. Dat is een heel jaar plezier van een pakjesavond. Fijn!!


links boven mijn favoiete printje, midden mooie kadolabels, boven rechts een mooi tekstje.
Links onder een fortune teller (ken je die nog van vroeger?), een
3-D afbeelding en een mooi stippenpatroon.


Heb je m ook? Ben benieuwd wat jouw favoriete printje is.

groet,
Christel

3 opmerkingen:

kreamade zei

Die staat dus nog op mijn verlanglijst! Maar wat is het een leuk boek!! gr. Hennie

Unknown zei

Ik wilde hem eigenlijk niet, plaatjes genoeg, dacht ik.... hij is prachtig!!

Smieke zei

Leuk boek. Ik heb hem nog niet maar heb wel een kortingsbon hier liggen. Dus dat boek gaat komen.