woensdag 29 januari 2014

Een soort kettingbrief...

Op mijn persoonlijke FB-pagina plaatste ik een berichtje, nadat ik bij een ander had gereageerd, dat 'men' zich kon intekenen om ergens dit jaar iets leuks van me te ontvangen, gewoon omdat GEVEN zo leuk is. Als tegenprestatie zou de ander hetzelfde berichtje plaatsen op zijn of haar FB-pagina om het zo als een sneeuwbal te laten werken, een steeds groter effect. Een soort kettingbrief merkte iemand op, ik vind het zelf wat positiever, je kon zelf kiezen om te reageren! Eigenlijk net als met een PIF..
Nu duurden die reacties maar even, mijn lijstje van 3 was zo vol. Zo snel dat een collega deze week opmerkte dat ze ook wel had gewild, maar ja... vol. En heel kort daarna ging het over de knopen die ik kreeg via een vriendin, dat daar van die mooie met een hert tussen zaten en dat ik toen ook al aan die collega had moeten denken. Zij 'is' van de Scandinavische invloeden en elanden. Of zij die knopen mocht hebben? Natuurlijk! Maar dan mag het ook echt iets worden zeg maar, dus nu is zij opeens de eerste die iets heeft gekregen door de actie.

Ik naaide de knopen op een label, zocht een afbeelding van een eland om in flockfolie mee te sturen, deed dit in een genaaide envelop met een hert erop;



Warme winter groet (want tjonge wat is het naar grijs weer)
Christel

2 opmerkingen:

kreamade zei

Wat een mooie envelop zo! gr. Hennie

Tinie zei

Je hebt er een mooi pakketje van gemaakt. Lief van je! Lieve groetjes tinie