zondag 2 februari 2014

Geboren

Na 9 maanden ziek en misselijk en een rij nare klachten kreeg mijn collega dan toch eindelijk haar gezonde zoon; Milan.
Voor hem maakte ik
 
op een mini t-shirtje, met flockfolie natuurlijk (de letters dan hè)
En voor zijn grote zus mocht er natuurlijk ook een kadootje bij, kleine meisjes kunnen altijd vanalles in een tas vervoeren!

 
Het is ondertussen aangekomen en zoals verwacht is het tasje meteen in gebruik genomen.

groet,
Christel


ps. Met o.a. het flock-rendier maakte de ontvanger dit:
 Leuk!

2 opmerkingen:

Smieke zei

Flockfolie is iets wat ik nog nooit hebt gebruikt. Ik moet het toch eens gaan proberen. Lijkt mij leuk als ik dat zo bij jou zie.

kreamade zei

flockfolie staat ook echt nog op mijn lijstje: nog eens proberen. Het ziet er echt geweldig uit! gr. Hennie