vrijdag 7 februari 2014

Tussendoortjes

Tussendoortjes... dingen die niet veel tijd kosten maar toch eindeloos kunnen blijven liggen... en die een heel voldaan gevoel geven als ik ze wel doe omdat het zo heerlijk opruimt.
Zo was het deze week op een avond de beurt aan de bak met restjes die toch niet gebruikt zijn bij sinterklaas, de ketting waar nog een oogje aan moest enz. Ik maakte





 
Dat de dametjes daar de volgende ochtend blij van werden lijkt me duidelijk. Lekker opgeruimd voor mij, nieuwe keuzes voor hen. De onderste is trouwens een broche, favoriet bij allebei, vrijwel alle dagen heeft een van de twee 'm op, ongeacht of het bij hun kleren past...
 
Groet,
Christel

1 opmerking:

Tinie zei

Dat was een productief avondje. En ik snap dat de dames er blij van worden en zijn. Fijn weekend, lieve groetjes Tinie