zaterdag 19 april 2014

Foam

Degene die mij op Facebook volgen zagen dat ik vorig weekend al een foto plaatste over een knutselactiviteit hier aan tafel.  Daar werd vol nieuwsgierigheid op gereageerd en ik beloofde een blog; hierbij dus!

Dat wat je zag (en hieronder gaat zien) heet modeling foams, hier in huis noemen ze het 'balletjesklei'. We kwamen het in december tegen op een doe-dag en de dametjes waren er meteen weg van. Gelukkig was de kleine dame eind maart jarig en stond het toen nog steeds hoog op het wensenlijstje. Ze kreeg een koker met alle kleuren en zo konden ze los gaan.
Het is lichtgewicht 'spul' wat je ergens op kunt plakken, kunt uitsmeren over een oppervlak maar waar je ook vormpjes mee kunt creeƫren enz.


De dametjes maakten er allebei een paasei (van styropor) en een doosje (van spaan) bij en experimenteerden er verder op los.

Ik vond dit super leuke spul bij knutselfeestje.com, volgens mij de enige die dit levert. Ze verkoopt ook klei, superlichtgewicht spul waar je de meest geweldige dingen mee kunt maken.

Ik ben niet zo van reclame maken op mijn blog, maar zoals je merkt zijn we hier in huis erg enthousiast over dit spul. Ben benieuwd of jullie hier ook iets mee gaan proberen en wat je er dan mee maakt.

Fijn paasweekend!
Christel

2 opmerkingen:

Unknown zei

Ziet er gezellig uit!

kreamade zei

Ik heb het ook al een keer op mijn blog gezet. Het is echt leuk!! Atelier Annelies in Alphen aan den Rijn verkoopt het ook! gr. Hennie