donderdag 12 juni 2014

Weggeefhoek

Sinds een tijdje bezoek ik de weggeefhoek van mijn regio op FB, een soort online kringloopwinkel..
Af en toe komt daar iets voorbij wat me bijzonder aanspreekt. Zo kreeg ik via een vriendin die geloot werd een kleine naaimachine, leek me ideaal voor de dametjes! Maar helaas pakt ie de onderdraad niet mee, wat ik er ook aan doe. Zo'n moment waarop ik mijn vader dan extra mis, hij zou daar flink mee gaan zitten prutsen om het toch te laten werken. De grote dame heeft nu bedacht dat ze m dan wel uit elkaar wil halen om te kijken hoe zo'n naaimachine eigenlijk werkt... ik heb nog niets toegezegd, vind het eigenlijk zonde.
Er kwam ook een lijst voorbij, op een foto moeilijk in te schatten hoe groot maar ik heb de gok gewaagt. Natuurlijk vergeten een 'voor'-foto te maken, maar de lijst was grauw grijs met wat kleine stukjes eraf, geen achterkant. Ik heb de spuitbus zilververf gepakt en 'm een glans gegeven, vervolgens 'bakerstwine' (roze) door de krammen die er nog zaten aan de achterkant, kleine knijpertjes eraan en


klaar was het memobord wat nog miste op de kamer van de kleine dame! Zij blij, ik blij!

Lente groet,
Christel

3 opmerkingen:

Tinie zei

Leuk idee om op deze manier een memobord te maken. Snap dat je dochter er blij mee is. Lieve groet Tinie

UniqueJewelDesigns zei

leuk die lijst! en weggeefhoek is ideaal!

lien zei

Leuke lijst! Heel handig ook om je leukste foto's en kaartjes in kwijt te kunnen!