maandag 25 augustus 2014

Blij

Het liggende leven is even wennen. Gelukkig is de pijnstilling nu zo dat de pijn hanteerbaar is, dat maakt het iets makkelijker.
Waarom dat de titel blij? Omdat ik zulke ontzettend lieve mensen om mij heen heb (om ons heen). Die de was willen doen, kinderen willen halen of brengen, lieve kaartjes sturen of

 
Zonnebloemen geven om me op te fleuren, ik kreeg zelfs twee verschillende soorten, blij mee!
 
Een haak-kadootje uitzoeken (maar ik durf het nog niet aan, zie een hierop volgend blog)
 
 
of me verwennen met allerlei lekkers

 
En dan zijn er natuurlijk ook nog de app-jes, FB berichtjes, mailtjes enz.
 
Dank allemaal!
 
Christel
 

 
 
 

1 opmerking:

Tinie zei

Je bent lekker verwend dus ik snap dat je ondanks de pijn best wel blij kunt zijn.
Tot, straks, dan kom ik je weer helpen met haken.
Lieve groetjes tinie