maandag 11 augustus 2014

Weer terug maar toch niet

We zijn er weer, terug van vakantie in de prachtige Belgische Eifel en ons favoriete stekje in de achterhoek. Foto's volgen binnenkort. De pech is nl. dat ik geveld ben door Ischias, een ontsteking van een zenuw in mijn rug. En dat is ongelooflijk pijnlijk! Ik lig dus nu plat, keuze tussen rug en buik, en strompel af en toe wat door het huis.
Niet achter de naaimachine, niet in de tuin, eigenlijk bijna niets. Het enige wat lukt is de meisjes helpen  met Loomen want dat kan liggend op mijn buik.

Dus ja, ik ben er weer, reageer af en toe wat maar ben ook suf door de medicatie. Dus als jullie nu lekker door bloggen dan lees ik wel mee.

groetjes
Christel

1 opmerking:

Unknown zei

Je had je thuiskomst vast anders voorgesteld....da's flink balen zeg!
Beterschap!!
Groetjes Patricia