zondag 28 september 2014

De positieve dingen

Ondanks dat ik nog steeds lig (ergens deze week naar de neuro-chirurg, spannend) probeer ik wel wat doelen te stellen, om nog een beetje het gevoel te hebben dat ik iets nuttigs doe of ook nog iets uit deze periode haal.
Dat leren haken was daar natuurlijk een duidelijk doel in, stand van zaken is meer dan 30 bloemetjes en zelfs een aantal in 2 kleuren.
Via FB vraag ik af en toe om iets wat ik nog wilde lezen of zien. Zo zag ik via een collega de film 'Soof'. Die had ik al gezien in de bioscoop maar wilde ik voor het feelgood-gehalte graag nog een keer zien, heerlijk! Sandra zorgde dat ik 'Smoorverliefd' kon kijken en gaf ook nog 'Frozen' voor ons mee. Die hadden de dametjes nog niet gezien dus helemaal gelukkig hebben ze die gekeken.

Wat ik enorm mis is het halen van boeken in de bibliotheek, ik neem nl. altijd mee wat ik zie, impulsief zeg maar. Maar goed, ik blijk gratis te mogen reserveren met mijn pas en dat doe ik dan ook. Zo heb ik een aantal boeken over 'professional organizing' laten komen en bestel ik alles waar ik over lees in blogs, bladen enz. Er zijn ook films dus nu staat 'Hartenstraat' voor me klaar. Mazzel is dat de dametjes ook dol zijn op lezen en de grote dame heel goed weet waar mijn reserveringen staan en die voor mij mee kan nemen. Oma gaat met hen naar de bibliotheek dus daar ben ik dan ook weer heel blij mee.

Gisteren haalde ze het boek 'Kringloopgeluk' van Ingthings voor me op. Wat een heerlijk boek voor zo'n mooi weekend.




Al liggend heb ik ook een keukenla uitgemest (boeken over organizing hè..), mijn naaidoos georganiseerd en nog een rij van die kleine klusjes. Alles om het moraal hoog te houden ;-)

Warme groet,
Christel

ps. Kreeg ook nog een prachtige bos bloemen van mijn werk

5 opmerkingen:

Unknown zei

Een zonnige groet en toitoitoi van de week!

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh menn dat is ships dat je nog steeds ligt. Hoop dat het toch allemaal niet meer al te lang gaat duren. Heel veel beterschap! En bedankt voor je lieve berichtje op mijn blogpost. Warme groetjes en knuffels van Susan

kreamade zei

Het boek is echt genieten! Wat knap dat je ook nog dingen opgeruimd hebt!! Compliment! gr. Hennie

Els04 zei

je bent een flinkerd!!!

confetti lab zei

Zet ém op Christel. Hopelijk komt er gauw verbetering in het ligproces. Gelukkig ben je een positief mens en door deze dingen die net verteld blijf je je 'staande'houden.

Groetjes,
Liza

ps wat een fijne film he frozen. Wij hebben de film in de bios gezien en willen hem eigenlijk gewoon zelf hebben.