maandag 27 oktober 2014

Nog meer hartjes

De harten van het restje dikke wol smaakten naar meer. Maar ja, de wol was op en winkels zijn buiten mijn bereik.. gelukkig heb ik dan van die hele lieve vriendinnen van wie er altijd wel 1 bereid is voor mij naar de winkel gegaan. Ik had op internet het voorwerk gedaan en kwam uit bij de wol van Zeeman, het bleef tenslotte een experiment.
Op die site vond ik ook deze kussenhoezen




en omdat ze toch al voor me ging vroeg ik haar die ook mee te nemen als ze er waren.
En dat lukte zoals je ziet.

De wol werd zwart/witte, rood/roze en donker paarse.
Ik maakte er dit mee:




en gaf ze aan verschillende goede doelen die crea-stands wilde vullen (Bazar van de kerk, fancy fair op de ene school, winterfair op de andere school). Het maken van de labels met transferpapier en het stikken van de stof lukt net, in etappes.

groet,
Christel

3 opmerkingen:

Een huis in de straat zei

Leuk, die kussens!
Ga eens kijken op mijn blog. ;)

Tinie zei

Leuk hoor die hartjes! Maar hoe zit het met je granny's? Hihi!! Lieve groetjes Tinie

Susan Sondeyker zei

Oh wat leuk zijn die hartjes. Je krijgt de vaart al flink te pakken zie ik. En dan zit de juf je ook nog eens achter de vodden om te vragen hoe het met de granny's gaat ;) hihihi. Heel veel haakplezier! Knuff!