vrijdag 31 oktober 2014

Ritstasje

De grote dame had een feestje in de week van mijn operatie. Gelukkig wisten we dat ruim van te voren en kon ik voor die tijd iets maken. De grote dame kreeg zelf een bouwdoos Nanobloks voor haar verjaardag en wilde zoiets ook graag weggeven. Nanobloks zijn een soort mini-mini-lego waarmee je een wereldgebouw kunt nabouwen. Een precies werkje maar wel heel leuk.
Dit feestje was van een klasgenootje waarvan ik nog wist welke stof zij had gekozen bij het creacircuit in het vorige schooljaar. Zij koos nl. enorm gericht en vol overtuiging voor de stof van de nacht met de maan en de sterren. Daar was nog een stukje van dus die keuze was makkelijk.
Ondertussen had ik dit boek




gereserveerd en binnen gekregen bij de bibliotheek. Zo'n boek wat ik in blogland al regelmatig tegen was gekomen maar wat er nog niet van was gekomen om te bekijken. Hier haalde ik wat trucjes uit om het ritstasje nog net wat netter afgewerkt te maken.
Zo lag het klaar en kon de grote dame het zo pakken op de dag van het feestje en had ik er, net na mijn thuiskomst uit het ziekenhuis, geen omkijken meer naar.

Ondertussen is de operatie 10 dagen geleden en begint mijn strompelen weer wat meer op lopen te lijken. Het grootste deel van mijn dag gaat op in nadenken over hoe ik ga bewegen, hoe ik beweeg, hoe ik moet draaien enz. Ongeloofelijk hoe lastig ik het vind zo weinig te kunnen. M'n creatieve brein is nog lamgeslagen...hopelijk word dat beter nu ik langzaam de herfst weer kan voelen aan mijn lijf tijdens mijn rondjes buiten.


Warme groet,
Christel

2 opmerkingen:

Tinie zei

Hoi,Hoi, Fijn dat je wist dat de verjaardag eraan kwam en dat je alvast wat in het voren had gemaakt.
Goed om te lezen dat het strompelen iets meer gaat lijken op lopen. Maar doe rustig aan, ook het herstel heeft tijd nodig. Lieve groetjes Tinie

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh wat heerlijk toch dat je dan toch zo'n boeken lekker bij de bieb kunt lenen en er plezier van kan hebben. Lief van je hoor dat je nog wist welk stofje de dame in kwestie mooi vond, ze zal er vast heel blij mee zijn.
Heel veel sterkte met alles lieverd, ik kan me voorstellen dat het allemaal nog een hoop energie kost dus neem ook gewoon de tijd om goed uit te rusten. Dikke knuffels van Susan die gisteren het boek dat ik eens bij jou won doorgaf aan Nana (Goudhaartje).