maandag 3 november 2014

Alweer haken

Alweer haken? Tja... heel veel meer opties dan haken en lezen zijn er nog niet. Omdat de bloemetjes en hartjes wel heel snel gaan bedacht ik dat er iets moest komen waar ik iets langer mee bezig zou zijn (wie had dat gedacht, haha)

En ja, bij haken hoort voor mij ook echt het kunnen maken van een granny square. De haakjuf is de beroerdste niet en leerde me dat. Heerlijk, zo'n groeiende verzameling van vierkantjes.

De wol is nog steeds uit de restjesbak die in kleine stukjes ons huis in is gekomen, vorige eigenaar onbekend.


De wol raakt zo natuurlijk wel op dus ik ga maar eens online kijken wat de mogelijkheden zijn. Nu ik de foto zo terug zie hierboven wordt het wel veel geel, daar moet ik even rekening mee houden als ik verder haak.

Warme groet,
Christel


4 opmerkingen:

Unknown zei

Heerlijk hè, dat haken. Toch wel. Alhoewel ik toch nog veel zit te stoeien. Met rondjes; tellen; vermeerderen; verminderen en vooral met de haaknaald door een lus of steek willen halen en dan door de draad blijken te steken:-( heel vervelend....
Oefening baart kunst denken we dan maar.....en geduld hè...poeh.....maar dáar weet jij deze maanden àlles van!
Dus ik klaag niet en ploeter rustig door.
Hoop dat je gauw weer huppelt.

Tinie zei

Wow, mooie granny's heb je al gehaakt. Lieve groetjes Tinie

kreamade zei

Super leuk! Hele mooie kleuren! Geel is lekker zonnig... gr. Hennie

Susan Sondeyker zei

Wow super hoor dat je nu ook al granny's kunt haken. Gaat vast iets leuks worden. Heel veel haakplezier! Ik ben benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden. Knuff!