zondag 30 november 2014

Het haakpakketje en nog wat dingen

De winterfair is geweest, ik/wij kwam(en) een uur na aanvang en toen waren de boterkaaseneieren spelen al uitverkocht! Altijd fijn dat het werk niet voor niets was. Het was een leuke fair, vergeten foto's te maken, dat dan weer wel.
Gisteren voor het eerst weer buiten de deur gelunched met een lieve vriendin. De dametjes mochten naar de Sinterklaasfilm '' Sinterklaas en de magische ring". Het was een actie van de winkeliersvereniging, ze hadden de kaartjes in hun schoen gekregen.

(plaatje van Google)
 
De haak-give away verloopt dit weekend. De grote dame riep een getal en dat hoort bij
 

Tartelette Maison

 
Je mag me je adres sturen via houtendraad@yahoo.nl dan stuur ik het naar je toe.
 
Fijne dag vandaag!
 
Christel

2 opmerkingen:

Margriet Post zei

O jammer, maar evengoed gefeliciteerd voor de winnares!

Tartelette Maison zei

Whoopieee, ik heb gewonnen! Dank je wel! Ik mail je snel.