woensdag 17 december 2014

Kerstkaarten

Ja ik doe 'er aan', aan kerstkaarten versturen. Ik vind het zelf heel leuk om post te krijgen en kan me niet voorstellen dat een ander dat niet heeft. Daarbij heeft het ook iets om er over na te denken, even de tijd te nemen om iets op te schrijven. Bij de één een korte groet, bij de ander meer tekst.
Het plan van de kaart was er al vorig jaar net na kerst, de uitvoering natuurlijk veel later en toen ik ze ging schrijven voelde het toch nog niet af. Dat heb ik wel vaker en meestal is dat ook heel effectief want op zo'n moment gaat het borrelen en verzin ik ter plekke nog van alles (en ben ik ook altijd blij met mijn voorraad). Zo ook dit jaar, nog een label eraan, gelukkig is er nog genoeg touw en tja, een witte envelop is wel heel saai. Dus in de stapel wintersporttijdschriften gezocht, daar had de grote dame al eens in mogen knippen maar er was nog genoeg over.
Alleen ging het vervolgens mis want ik deed het grootste deel op de post voordat ik foto's had gemaakt... Dus hierbij het laatste restje van de enveloppen. Het zag er erg winters en gezellig uit!


Ze zijn allemaal op tijd weg gegaan, hopelijk komen ze dus ook op tijd aan.

Warme groet,
Christel

7 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Ik zou er blij van worden als ik zo'n kaartje in de brievenbus kreeg. :-D
Groetjes, Jannie

Tinie zei

Wat creatief zeg! Daar worden de ontvangers vast heel blij van. Lieve groet Tinie

kreamade zei

Super leuk! Als ik dit zie, denk ik: volgend jaar doe ik ook mee en begin ik op tijd... gr. Hennie

Tartelette Maison zei

Mooie omslagen! Het is altijd een hoop werk maar ik doe dat ook graag. Dit jaar teken ik een deel van mijn kaarten zelf.

lien zei

Wat leuk, ik ben ook steeds envelopjes aan het knutselen. En natuurlijk kerstpost aan het maken! Heerlijk!

Nancy zei

Helemaal leuk was ie!! Dank je wel :-*

Anoniem zei

Mooie post en blog, ik zag u via Jannie, nog een fijne kerstdagen❤