vrijdag 19 december 2014

Klusjes

Mijn bereik neemt toe, mijn wendbaarheid, de tijd dat ik kan zitten... er komen steeds meer mogelijkheden. Dus kon ik ook weer bij bepaalde plekken onder mijn bureau. Daar stapelde het zich voller en voller. Tijd om eerst weer wat klusjes weg te werken. De gescheurde broek werd 2 knikkerzakken, het restjes stipjesstof een ritstasje,

de blauwe stof verwerkt tot een probeerseltasje

en al die voorgeknipte hartjes uit al die restjes werken gevulde hartjes.


Weer een stukje opgeruimd!!

Warme groet,
Christel

ps. Ik had me voorgenomen zo gauw het weer kon wat klusjes weg te werken, variërend van de kruidenla opruimen tot foto's bestellen tot naaiklusjes... nog lang niet klaar dus maar wel op weg!

5 opmerkingen:

renee zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
renee zei

fijn dat je weer iets meer mogelijkheden krijgt....gaaf

Susan Sondeyker zei

Oh wat ben je weer heerlijk bezig geweest. Leuk dat geruite tasje en hartjes blijven altijd leuk!
En je kerstkaarten ook al zo'n feestje...ik moet ook hoognodig verder aan mijn kerstengeltjes.
En wow je gaat als een trein met haken, een hele dikke chapeau daarvoor. Dikke knuff!

kreamade zei

wat fijn zeg, dat je weer meer kan! gr. Hennie

Tartelette Maison zei

Goh weer superleuke dingen hé. Morgen zet ik je haaketui online. :-)