zondag 8 maart 2015

De andere pijp

De ene pijp gebruikte ik hier, de kontzakken gebruikte ik hier, voor de andere pijp bedacht ik natuurlijk ook nog iets. Ik meldde al eerder dat ik nu eigenlijk wel alle kussens wilde vervangen.
Met wat passen en meten paste er precies 1 kussen(tje) uit een pijp.


Was dit eigenlijk bedoeld als de achterkant (want het werkt met een overslag)... blijkt het in de praktijk veel leuker te ziin als voorkant! En even strijken was voor de foto leuk geweest maar ja, een gebruikt kussen kreukt.

Groet,
Christel

ps. Vorig jaar zomer maakte ik ook al eens gebruik van een oude spijkerbroek, ook toen alle bruikbare delen.

3 opmerkingen:

kreamade zei

Leuk gedaan!! gr. Hennie

lien zei

Dat ziet er leuk uit!!

Nappi Poppenkleertjes zei

Leuk gedaan, en die broek is ook weer opgeruimd :-D