donderdag 26 maart 2015

Doosjes SWAP

Carolien organiseerde een Letterbox-swap, het vullen van een doosje wat door de brievenbus past, voor elkaar. Zij koppelde iedereen die meedeed, dank daarvoor!
Ik werd gekoppeld aan Petra van het blog Zomerkind en we wisselden over en weer wat woorden uit die bij ons passen en gingen aan de slag.
Ik vulde voor haar een doosje met zon en landkaartpakjes om in de zomer/vakantiestijl te blijven.



Er past best veel in zo'n doosje ;-). Voor meer beelden kijk bij Petra.

Ik kreeg van haar ook een heel gezellig doosje
 
met een lief briefje en heerlijke pakjes!


Voordat ik het doorhad maakten de dametjes al ruzie over wat voor wie was. Viel dat even tegen toen ik ze vertelde dat het toch echt mijn pakketje is!
Favoriet bij hen was de stippeltjesstof want dat is net tafelzeil en de kleine klosjes met mooi band. Ik heb geen favoriet, ben er gewoon heel blij mee. Dankjewel Petra!


In de voorbereiding van dit pakketje ging er afgelopen weekend nog meer post de deur uit:

Warme groet,
Christel

4 opmerkingen:

Nappi Poppenkleertjes zei

Wat een leuke SWAP!
Ik moet lachen om die dames.....:-)))
Groeten, Jannie

lien zei

Ik zag je zonnestraaltjes al bij Petra voorbijkomen, hartstikke leuk! En jij bent ook goed verwend. Fijn om te horen!

kreamade zei

wat een mooie post!! gr. Hennie

Zomerkind zei

Fijn dat het zo in de smaak viel ook bij "de dames" haha. 😊