zaterdag 25 april 2015

Een soort van in de herhaling

In januari schreef ik hier al over een aantal blauwe tassen die er lagen en die ik zo niet wilde gebruiken maar ook niet weg wilde gooien. Nu vond de ontvanger van deze de tas gelukkig mooi maar ik wil dan niet nog een keer hetzelfde projectje maken. Wel had ik een duidelijk beeld voor wie tas 2 moest worden.
Gaande weg (is dat eigenlijk goed Nederlands?) ontstaat er dan een plan in mijn hoofd, bijna onbewust. Want ik geef graag plantjes als kado, vooral bolletjes. Deze vriendin is echter allergisch voor dat soort zaken, moet dan alleen nog maar niezen. Blijkbaar vind mijn systeem dat ingewikkeld, ook aangezien ik chocola of iets om te douchen ook wat afgezaagd vind.
En zo begon tas 2 met bloemetjesstof

 
Een stofje wat zij zelf een keer (in die hernia periode) op mijn verzoek meenam uit een grote geel-blauwe winkel.
De bloemen zijn met Vliesofix over de reclame heen gegaan, ondanks dat dit de binnenkant is. Er kwam nog een vak in, de handvaten werden opnieuw ingekort, een magneetsluiting erop, een binnenvak erin en natuurlijk een bijpassend ritstasje voor kleine spulletjes;


Klaar!!
Er ging nog wat in maar daarover later meer.

Warme groet,
Christel

1 opmerking:

Anoniem zei

Gaandeweg als één woord kan wel in deze zin. Betekenis: geleidelijk, langzamerhand.
Gaande weg als twee woorden betekent 'terwijl ik wegging' en dat was niet wat je bedoelde.

Groetjes
Afke