maandag 4 mei 2015

Een onbedoelde review.

De kleine dame was jarig en kreeg een koker met daarin alles om zelf een knuffel te maken, van de X..s en voor 6+ dus dat zou moeten kunnen.
In de koker een boekje, voorgeknipte stofjes, zwart vilt, vulling en borduurzijde. Kant en klaar.. behalve dat de stofjes zo rafelen dat bij het omkeren er iedere keer toch openingen ontstonden en sommige onderdelen niet omgekeerd konden worden. Sowieso moest het met de hand genaaid, dat gaven de kleine dame en ik al heel snel op.
Na een tijdje verdween de kleine dame naar haar kamer terwijl ze me vertelde; als ik weer wat kan doen, moet je me maar ff roepen.
Na nog een tijdje ontdekte ze dat het voorbeeld toch echt mooier was dan het echte ooit zou worden.
Na een nog langer tijdje, terwijl ze aanvullende stofjes had mogen zoeken uit de voorraad voor de onmogelijke onderdelen, verzuchtte ze dat ze niet snapte dat het 6+ was als zelfs ik met 39+ het zo lastig vond...
Kortom, ik heb zitten zweten op de stofjes die er bij zaten en af en toe wat vervangen en zij heeft er zelf behalve het vullen en uitzoeken van ogen en neus niets aan kunnen doen.
Maar goed, uiteindelijk is ze er heel blij mee. We stopten nog 2 kleine belletjes in zijn staart (haar staart?) waardoor ze meteen haar naam had; Tinkel.

 
Groet,
Christel
 
ps. Er zat eventjes tussen dit schrijven en publiceren... de 2 voorpoten vallen van ellende al uit elkaar door de beroerde stof. Vanavond vervang ik ook dat onderdeel. Geloof niet dat ik nog iets hoef toe te voegen aan de revieuw...

3 opmerkingen:

Susan van der Zwaag - Sondeyker zei

Oh mennn ik heb heel wat blogposts gemist bij je. Oops...
Oh wat jammer dat deze leukerd van zo'n hoge moeilijkheidsgraad was en van zo'n slechte stof. Chapeau voor je doorzettingsvermogen en je aanpassingsvermogen en natuurlijk ook voor de dame :).

Ik zag ook al een mooie gehaakte bloemenslinger voorbij komen en een mooie tas. Altijd leuk toch zo'n zelfgemaakt kado! Dikke knuffels!

Unknown zei

Hij is wel schattig! Maar balen zeg dag het zulke slechte stof is. 6+ daar klopt dan toch niets van? Zo jammer eigenlijk....
Groetjes, Lotte

lien zei

Oh... het is wel een snoezig poesje geworden! Niet te hard mee knuffelen :-)