vrijdag 1 mei 2015

Ruimte voor iets nieuws

Eindelijk was er in mijn hoofd weer eens ruimte voor iets nieuws. En vast niet geheel toevallig liep ik in de  bibliotheek tegen dit boek aan

 
Een boek wat patronen in tekeningen combineert met uitgeschreven patronen. Ik schreef het vast al eens eerder; patronen in tekeningen zijn een soort Arabisch of Chinees voor mij.  Ik kan er niets mee. De tekst redde me dan ook, tot mijn verbazing snapte ik het en werd het ook nog min of meer als op hun foto's (al zijn hun foto's natuurlijk beter).
 
 
De bloemenslinger uit het boekje! De grote en kleine dame aasden er al op, mooi niet, de bloemenslinger ging in eeder genoemde bloementas.
Het smaakte naar meer dus wie weet krijgen de dametjes hun zin nog wel ergens dit voorjaar.
 
Warme groet,
Christel
 

1 opmerking:

Unknown zei

Oh hoe herkenbaar! Die stofjes zijn echt te erg!