woensdag 28 oktober 2015

Deze woensdag lees ik

Deze woensdag lees ik

Meestal lees ik Nora Roberts als makkelijk tussendoortje, een soort Bouquet-reeks met wat meer verhaal. Dit was een dik exemplaar met een verhaal wat me bijblijft. Over brand, brandstichting en wraakacties jaren later. Natuurlijk ook met romantiek, alleen dat is dus niet wat me bij blijft van dit boek. Het was mooi! Toch blijft het niet in mijn kast, het is achtergelaten op een plek waar boeken geruild mogen worden.
 
Deze week keek ik in
 
 Niet het eerste boek over kleurenanalyse wat ik heb geleend van de bibliotheek. Ik vind het fascinerend wat kleuren met je doen, maar vind een kleurenanalyse ook duur. Op basis van ook dit boek kom ik er toch niet uit. Veel van mij past binnen een herfsttype maar als ik in dit boek de omschrijving lees met daarin dat herfsttypes dol zijn op etnische prints dan haak ik toch weer af.
 
Wie heeft er tips, wie heeft er een kleuranalyse laten doen en wat vond je daar van, heeft het de kleuren die je draagt ook echt doen veranderen? Ik ben heel benieuwd!
 
Groet,
Christel
 
 

1 opmerking:

Mirjam zei

Jep, gedaan! Via zo'n goedkope aanbiedingssite, bleek ik bij iemand in de woonkamer te zitten.. Ze had van die boeken van Trinny & Susanna liggen. Leuk hoor, maar ik vond het allemaal wat goedkoop overkomen. Ik was of een peer of een kegel. Hmm...
Met sommige dingen was ik het ook niet eens. Zo waren een paar jurkjes waar ik heel blij mee was, niet geschikt voor me. Maar, met een aantal andere adviezen was ik wel heel blij. Qua kleuren weet ik beter wat goed voor me is en ik kijk beter.
Ik zou het op zich wel aanraden. Alleen dus niet zo'n aanbieding. Ik volg een aantal dames op Facebook & Instagram. Hun stijl spreekt me erg aan, door hen zou ik het nog wel eens willen doen. Fijne avond!